RM Cross

← Назад към страницата с тренировки

RM Cross (от англ. Repetition Max Cross) представлява интервална, високоинтензивна кондиционна тренировка, тренираща цялото тяло. В основата ѝ има упражнения, които развиват последователно всички физически умения: експлозивност, сила, силова издръжливост, издръжливост, баланс, гъвкавост и мобилност. В тренировъчната сесия присъстват упражнения със свободни тежести, гимнастически упражнения и такива разчитащи само на тежестта на тялото. Характерът на тренировката до голяма степен наподобява тази на Crossfit, с разликата, че при RM Cross имаме точно фиксирано време, а за сметка на това - целта ни е само една единствена: да изпълним възможно повече повторения към самото упражнение за този интервал от време. Макар в нейната основа да се използва огромен набор от упражнения, всяка една тренировъчна сесия е съобразена с възможностите на трениращия, което прави RM Cross подходяща както за начинаещи, така и за напреднали атлети.

Ползи :
  • Изгаряне на мазнини
  • Подобрява силата и експлозивността
  • Покачване на мускулна маса
  • Предпазва ммускулните тъкани
  • Подобрява и калява психиката

Инструктори

Антон Лазаров