Пилатес

← Назад към страницата с тренировки

Целта на метода Пилатес е да заздрави мускулите свързани с гръбнака, корема, кръста и седалището. Подобрява стойката и развива физически контрол върху тялото, облекчава болките в гърба, като същевременно се намалява рискът от контузии и се избягва напрежението върху мускулите и ставите. Едно от най-големите предимства на метода е, че работи добре при голям диапазон от хора. Неговата полезност се състои в подобряване на координацията, гъвкавостта и тонизиране на основните мускулни групи, без да забравя малките и дълбоко скрити в тялото мускули. Модифицирането на упражнения за различни групи хора е ключът за успеха на метода Пилатес. Един час по Пилатес изгаря средно 390 калории, като всички упражнения са разработени в различни варианти и така тренировката може да бъде лека или предизвикателна, в зависимост от настроението и възможностите ви.

Ползи :
  • Подобрена визия
  • Облекчава болките в гърба
  • По-добра стойка
  • Заздравява мускулите на корема
  • Вътрешно спокойствие
  • Хармония

Инструктори

trainer_2

Синтия Славова

Като бивша гимнастичка, Синтия пренася любовта си към активният начин на живот, отривайки методът на Джоузеф Пилатес.