Табата

← Назад към страницата с тренировки

„Табата“ протокола може да се опише кратко -20сек – работа/ 10сек- почивка. Целта е да се извлекат ползите от високо интензивни, краткотрайни тренировки. При Табата тренировката, 4- минутна максимална интензивност на работа в анаеробен режим, има същите ползи, като правене на 60 мин тренировка с умерена интензивност в аеробен режим. Максимално усилие в кратка продължителност е ключовата същност на Табата тренировката. Основните фитнес ползи са бърза загуба на мазнини, подобряване на сърдечно- съдовата дейност, сила, тонус.Ускоряването на метаболизма и високите нива са не само по време на тренировката. Тялото поддържа изгарянето на мазнини в продължение на 6 часа след тренировка.

Ползи :
  • Изгаряне на мазнини
  • Подобрява сърдечно съдовата дейност
  • Увеличава анаеробния капацитет
  • Предпазва ммускулните тъкани
  • Спестява време

Инструктори

trainer_3

Адриана Василева

Сертифициран инструктор по PILOXING SSP® и Steel Jump. Ади за себе си: "Спортът винаги ме е привличал, затова от доста години се занимавам с различни тренировки – спининг, зумба, пилоксинг, аеробика, йога. Дори бременността и отглеждането на прекрасната ми дъщеря не ме отказаха от спортните занимания, а напротив – осъзнах, че това наистина е мое призвание и сега е моментът да мина на професионално ниво.