Body Check Ви предлага

Зумба

ZUMBA се основава на кардио упражнения с елементи на трениране за издръжливост, скулптуриране и тонизиране на цялото тяло, за бързо постигане на желаните цели

Научи повече

Пилатес

Пилатес заздравява мускулите свързани с гръбнака, корема, кръста и седалището. Подобрява стойката и развива физически контрол върху тялото.

Научи повече

TАPOUT

TAPOUT е структурирана комбинация от кардио, сила, мощ, гъвкавост, експлозивност. Предназначена е за ентусиасти, които не залагат на посредствени тренировки

Научи повече

Йога

Йога не е само упражняване и развиване на тялото, а и на духа. Използват се техники за дишане, разтягане, медитация.

Научи повече

Канго джъмпс

Канго джъмпс е стил в аеробиката. Тренировката е интервална, високоинтензивна, но лесна за следване от всички възрасти, независимо от физическата подготовка.

Научи повече

PUMP UP

PUMP UP е високо интензивна интервална тренировка, включваща голямо разнообразие от упражнения със собствено тегло, степери, гирички и ластици.

Научи повече

Бокс

Боксът е един от най - популярните спортове. Тренировките са комбинация от сила и мощ, скорост, ловкост и бързина.

Научи повече

ОФП

Тренировките са кратки, но много интензивни и съчетават елементи от три спорта – вдигане на тежести, лека атлетика и гимнастика.

Научи повече

Piloxing

Динамична кардио тренировка, която съчетава две от най-популярните дисциплини - бокс и пилатес, придружени от забавлението на танца.

Научи повече

ОФП - ХОКЕЙ

Специализирана тренировка за подготовка на състезатели по хокей, включваща три вида спорт – вдигане на тежести, лека атлетика и гимнастика.

Научи повече

Степ аеробика

Движенията са съставени от аеробни модели от класическа аеробика, които се изпълняват със слизане и качване върху степ-платформа, заедно с аеробна музика

Научи повече

Power Dance

POWER DANCE включва в себе си голям набор стъпки от различни стилове танци основата на която е зумба и аеробика.

Научи повече

Табата

Максимално усилие в кратка продължителност е ключовата същност на Табата тренировката. Основните фитнес ползи са бърза загуба на мазнини, подобряване на сърдечно- съдовата дейност, сила, тонус.

Научи повече

RM Cross

RM Cross включва в себе си елементи от вдигането на тежести, гимнастиката, леката атлетика и др. фитнес занимания. Развива тялото и неговите умения, стяга и оформя мускулатурата и изгаря ненужни мазнини.

Научи повече